Informační portály

STRÁNKA VAŠEHO DOMU

Zde po přihlášení do systému naleznete informace o vašem domě. Přihlašovací údaje vám poskytne správce budovy.

INFORMACE

Na tomto portálu naleznete veškeré informace pro vlastníky SVJ.


Služby Heci a.s. v oblastni správy

V oblasti správy nemovitostí nabízíme tyto služby:

Zajištění provozu domu

  • dodávky vodného a stočného na základě dodavatelské smlouvy
  • dodávky elektřiny do společných prostor a spol. zařízení domu na základě dodavatelské smlouvy>
  • dodávky TUV a otopu podle dodavatelské smlouvy (dálkové) nebo smlouvy o zajištění obsluhy kotelny, či výměníkové stanice
  • provoz, servis a opravy výtahu na základě dodavatelské smlouvy
  • provoz, servis a opravy STA a jejích vnitř. rozvodů
  • havarijní opravy
  • na základě předchozího pokynu mandanta běžné opravy a údržbu
  • na základě předchozího pokynu mandanta plánované opravy a údržbu
  • na základě předchozího pokynu mandanta celkové rekonstrukce a investice budovy a zařízení
  • revize elektrorozvodů a el. zařízení ve společných prostorách domu
  • revize hromosvodů ve společných prostorách domu
  • revize plynových rozvodů a zařízení ve společných prostorách domu
  • předepsané revize zařízení kotelny, nebo výměníkové stanice
  • požární prohlídky a revize
  • revize, prohlídky a čištění komínových těles (pokud jsou v budově)
  • zajištění souladu spol. prostor a zařízení s normami danými předpisy o bezpečnosti práce
  • kontrola plnění ze strany dodavatelů
  • kontrola odstraňování závad specifikovaných revizí, či prohlídkou
  • Vedení účetní a správcovské evidence

  • předpis záloh na některé služby spojené s užíváním jednotek (zpravidla, otop, SV, TUV, STA, event. další) – výši záloh určuje výbor, či pověřený vlastník
  • předpis příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb.
  • evidence došlých plateb jednotlivých vlastníků jednotek na služby
  • evidence došlých příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb.
  • vedení analytických účtů každému bytu tzv. „konta uživatele“ obsahujícího údaje o předepsaných a uhrazených platbách služeb a platbách příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb o event. pohledávkách či závazcích vlastníka jednotky vůči mandantovi
  • evidence počtů osob užívajících jednotky (na základě ohlašovací povinnosti vlastníků)
  • evidence příjmů a výdajů fondu oprav a údržby pro mandanta (jako celek)
  • evidence dlužníků, závazků a pohledávek
  • evidence výdajů za dodávané služby, rozdělená dle druhu a typu služby
  • návrh způsobu rozúčtování služeb
  • zpracování ročního rozúčtování služeb spojených s užíváním jednotek
  • vedení reklamačního řízení v rozúčtování služeb
  • běžný styk s vlastníky jednotek ve věci plateb služeb a příspěvků
  • vedení peněžních prostředků mandanta na samostatném bank. účtu mandanta
  • zajišťování úhrad závazků mandanta vzniklých z dodavatelsko-odběratelských vztahů, přeplatků, mezd, splátek úvěrů, plateb stav. spoření apod., prostřednictvím el. bankovnictví
  • zajišťování rozúčtování podílů společných nákladů pro více budov mezi jednotlivé odběratele (např. STA apod)
  • event. příjmy z pronájmů či prodejů spol. částí budovy (vč. příslušenství) evidovat mimo „příjem společenství vlastníků jednotek“ a sdělovat jednotlivým vlastníkům poměrnou část takového příjmu, vypočtenou podle spoluvlastnického podílu jednotky na spol. částech budovy a pozemku, která se stala předmětem daně z příjmu vlastníka
  • event. příjmy náležející do příjmů mandanta – „společenství vlastníků“ evidovat v rámci podvojného účetnictví, zajistit vypracování daň. přiznání k dani z příjmu právnických osob, včetně zajištění úhrady vypočtené daně.
  • zajištění zpracování účetnictví v rozsahu daném zákonem o účetnictví, vč. výkazů, roční závěrky tj. rozvaha, výsledovka, příloha úč. závěrky
  • Péče o klienta

  • kontakt s mandantem, resp. jeho statut. orgánem (výbor SVJ) se zaměřením na informace a poradenství v problematice související s vlastnictvím a správou jednotek
  • pasportizace budovy, jež je předmětem správy
  • pasportizace jednotek v budově vymezených tzv. „prohlášením vlastníka“
  • evidence tech. údajů o spol. částech budovy a zařízení
  • evidence živelního, vodovodního a odpovědnostního pojištění pro budovy, resp. vlastníky jednotek, vč. zastoupení ve škodní události
  • běžné upomínání dlužníků (vyjma nákladů na poštovné)
  • jednání o úhradách závazků po splatnosti (uznání dluhu)
  • spolupráce při tvorbě plánu údržby, oprav, či investic
  • na žádost mandanta účast na shromáždění vlastníků
  • zajištění předepsaných podkladů pro shromáždění vlastníků (pozvánka, prezence, zápis)
  • zajištění podkladů pro zápis změn do obch. rejstříku
  • součinnost při zajišťování úvěru, či stav. spoření
  • spolupráce při výběru dodavatelů služeb, prací apod.
  • zastoupení, nebo odb. pomoc při odborných jednání a konzultací se třetími osobami (st. úřady, kontrolní úřady, soud, jiné osoby)
  • Opravy, údržba a měření

  • odečty měřidel (SV, TUV, otop)
  • výměny měřidel
  • drobné údržbářské práce
  • drobné zednické práce
  • instalatérské práce
  • elektropráce
  • údržba zeleně
  • úklid
  • Vedle těchto činností lze dohodnout i řadu jiných položek dle individuálních přání klienta. Vaše dotazy, či žádost o nabídku správy vyřizuje Petr Chavík.


    Přihlášení administrátora

    | VSTUP |

    HECI a.s. | 2017