Informační portály
|
Zde po přihlášení do systému naleznete informace o vašem domě. Přihlašovací údaje vám poskytne správce budovy.
|
|
Na tomto portálu naleznete veškeré informace pro vlastníky SVJ.
|
Služby Heci a.s. v oblastni správy
V oblasti správy nemovitostí nabízíme tyto služby:
dodávky vodného a stočného na základě dodavatelské smlouvy
dodávky elektřiny do společných prostor a spol. zařízení domu na základě dodavatelské smlouvy>
dodávky TUV a otopu podle dodavatelské smlouvy (dálkové) nebo smlouvy o zajištění obsluhy kotelny, či výměníkové stanice
provoz, servis a opravy výtahu na základě dodavatelské smlouvy
provoz, servis a opravy STA a jejích vnitř. rozvodů
havarijní opravy
na základě předchozího pokynu mandanta běžné opravy a údržbu
na základě předchozího pokynu mandanta plánované opravy a údržbu
na základě předchozího pokynu mandanta celkové rekonstrukce a investice budovy a zařízení
revize elektrorozvodů a el. zařízení ve společných prostorách domu
revize hromosvodů ve společných prostorách domu
revize plynových rozvodů a zařízení ve společných prostorách domu
předepsané revize zařízení kotelny, nebo výměníkové stanice
požární prohlídky a revize
revize, prohlídky a čištění komínových těles (pokud jsou v budově)
zajištění souladu spol. prostor a zařízení s normami danými předpisy o bezpečnosti práce
kontrola plnění ze strany dodavatelů
kontrola odstraňování závad specifikovaných revizí, či prohlídkou
Vedení účetní a správcovské evidence
předpis záloh na některé služby spojené s užíváním jednotek (zpravidla, otop, SV, TUV, STA, event. další) – výši záloh určuje výbor, či pověřený vlastník
předpis příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb.
evidence došlých plateb jednotlivých vlastníků jednotek na služby
evidence došlých příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb.
vedení analytických účtů každému bytu tzv. „konta uživatele“ obsahujícího údaje o předepsaných a uhrazených platbách služeb a platbách příspěvků na správu a provoz budovy dle § 15 zákona č. 72/1994 Sb o event. pohledávkách či závazcích vlastníka jednotky vůči mandantovi
evidence počtů osob užívajících jednotky (na základě ohlašovací povinnosti vlastníků)
evidence příjmů a výdajů fondu oprav a údržby pro mandanta (jako celek)
evidence dlužníků, závazků a pohledávek
evidence výdajů za dodávané služby, rozdělená dle druhu a typu služby
návrh způsobu rozúčtování služeb
zpracování ročního rozúčtování služeb spojených s užíváním jednotek
vedení reklamačního řízení v rozúčtování služeb
běžný styk s vlastníky jednotek ve věci plateb služeb a příspěvků
vedení peněžních prostředků mandanta na samostatném bank. účtu mandanta
zajišťování úhrad závazků mandanta vzniklých z dodavatelsko-odběratelských vztahů, přeplatků, mezd, splátek úvěrů, plateb stav. spoření apod., prostřednictvím el. bankovnictví
zajišťování rozúčtování podílů společných nákladů pro více budov mezi jednotlivé odběratele (např. STA apod)
event. příjmy z pronájmů či prodejů spol. částí budovy (vč. příslušenství) evidovat mimo „příjem společenství vlastníků jednotek“ a sdělovat jednotlivým vlastníkům poměrnou část takového příjmu, vypočtenou podle spoluvlastnického podílu jednotky na spol. částech budovy a pozemku, která se stala předmětem daně z příjmu vlastníka
event. příjmy náležející do příjmů mandanta – „společenství vlastníků“ evidovat v rámci podvojného účetnictví, zajistit vypracování daň. přiznání k dani z příjmu právnických osob, včetně zajištění úhrady vypočtené daně.
zajištění zpracování účetnictví v rozsahu daném zákonem o účetnictví, vč. výkazů, roční závěrky tj. rozvaha, výsledovka, příloha úč. závěrky
kontakt s mandantem, resp. jeho statut. orgánem (výbor SVJ) se zaměřením na informace a poradenství v problematice související s vlastnictvím a správou jednotek
pasportizace budovy, jež je předmětem správy
pasportizace jednotek v budově vymezených tzv. „prohlášením vlastníka“
evidence tech. údajů o spol. částech budovy a zařízení
evidence živelního, vodovodního a odpovědnostního pojištění pro budovy, resp. vlastníky jednotek, vč. zastoupení ve škodní události
běžné upomínání dlužníků (vyjma nákladů na poštovné)
jednání o úhradách závazků po splatnosti (uznání dluhu)
spolupráce při tvorbě plánu údržby, oprav, či investic
na žádost mandanta účast na shromáždění vlastníků
zajištění předepsaných podkladů pro shromáždění vlastníků (pozvánka, prezence, zápis)
zajištění podkladů pro zápis změn do obch. rejstříku
součinnost při zajišťování úvěru, či stav. spoření
spolupráce při výběru dodavatelů služeb, prací apod.
zastoupení, nebo odb. pomoc při odborných jednání a konzultací se třetími osobami (st. úřady, kontrolní úřady, soud, jiné osoby)
odečty měřidel (SV, TUV, otop)
výměny měřidel
drobné údržbářské práce
drobné zednické práce
instalatérské práce
elektropráce
údržba zeleně
úklid
Vedle těchto činností lze dohodnout i řadu jiných položek dle individuálních přání klienta.
Vaše dotazy, či žádost o nabídku správy vyřizuje Petr Chavík.
Přihlášení administrátora
| VSTUP |